Tanums shoppingcenter.

Tycker inte alls om när man ber om förlåtelse för att man inte bloggat egentligen, men idag skulle jag bloggat som normalt OM JAG INTE HADE GLÖMT MIN MOBIL I SKOLAN, haha... </3
 
Som tur är har jag mammas och påtal om henne så smsade hon mig idag och frågade om jag ville följa med till Tanums nya shoppingcenter, svarade självklart ja och åkte innan sista lektionen.
Ett ord som beskriver köpcentrumet är: GIGANTISKT.
Blev positivt överraskad mestadels, tog t.ex en buffé på något Tex Mex ställe och ohmy... Potatisklyftorna & fläsknoisetten var heaveeeen. Och affären Terranova, LO-OVE. Snygga & söta kläder med galet låga priser! Fick köpt ett 2 bar byxor, 1 beanie och en skjorta vilket blir julklappar, hihi!
Kommer ju komma fler affärer då det var rättså jättetomt nu.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback