Första advent.

Idag var jag, mamma & pappa på Tanums shoppingcenter igen med farmor.
Kikade runt, åt lite thaimat och var hemma runt halv tre igen. 
Firar ni advent på något sätt?
 
3 fun things about tomorrow:
- DECEMBER!!!
Lyckligare än en säl med en fisk i munnen. 
- DECEMBER-ÖNSKNINGARNA!!! 
Jag har några ideér på videos som jag verkligen ska försöka hinna med, men helgerna framöver ska också vara för att göra klart de sista klapparna.
- CHOKLADKALENDER!!! 
(Jag måste ha fler utropstecken på dessa tre saker för att man annars inte känner av peppen, you feel me?)
Och förresten, är det någon som har en blogg som vet varför det kan stå "Image *namn* is really type of MPO" när man laddar upp bilder? Blir så för mig jätteofta, så jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig dag!

2014-11-30 @ 19:39:28
URL: http://alwaysida.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback