P R O U D.

Ahmen hej eko eller?!
Haha, uppdateringen blev dålig idag och då jag är liite stressad nu så kanske den blir låg imorgon med...
Precis kommit hem iallafall, nu har jag sprungit den där sträckan som gjorde så att jag & Gunilla kände för att gråta & spy... Och vet ni vad? - DET KÄNNS SÅ JÄKLA BRA!
Sprang på 24.45 minuter, någonstans runt där och alltså... För att aldrig ha sprungit såpass långt så kan jag ju inte vara besviken precis! :D
Rushade sista biten och blev peppad av allt folk, woho! Skön stämning!
Men nu måste jag duscha, sen sooovaaa, jisstanes vad skönt.
Roligt att mamma säger att vi måste åka 06.30 imorgon också, ibland blir man så glad av sånt inombords så man bara lägger sig i fosterställning.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback