Lördagsmorgon.

Idag är det som en sommardag ute så får försöka hitta på något!
(För just nu ska jag bara utmana brorsan i TV-spel, haha...) 
 
Fick bl.a 2 frågor på min ask förut, som jag svarar på här också för detta är viktigt, *host*, och jag har ändå inget annat att skiva.
- "Om du bara hade en timme kvar att leva, vad hade du då gjort?"
Jo, jag hade gått på toa. Hur kul att kissa på sig det sista man gör liksom..? 
- "3 sjuka saker du vill göra innan du dör?" 
Bli en berg&dalbana-testare, skapa den bästa hamburgarkedjan & få en vilddjurs-kompis.
Vad skulle ni svara på dessa frågor? 
 
JAG GILLAR ATT FOTA BLOMMOR OCKSÅ, SÅ HÄR FÅR NI EN BILD PÅ DET! (Oredigerad, oooh cool)
LÄSER NI DETTA SOM ATT JAG SKRIKER DET FÖRRESTEN? Det gör jag, jättekul ju.

Kommentarer
Postat av: Emma Berglund

Svar; Å tack! Nemen precis, tur det iallafall :)

2014-05-17 @ 12:48:22
URL: http://emmaberglunds.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback