Hot like me.

Har jag hamnat i helvetet eller är det varmt här?
(Uhuh, raggningsreplik gone wrong här typ)
Solen har lyst hela dagen iallafall och nu efter jag käkat så tänkte jag lägga mig ute ELLER bara ta en powernap. Då jag överansträngt foten så gör jag ingen friidrott.
Och skolan då? (Vet ju att ni vill veta era små lamor)
- 9:orna hade spexfoto. Alltid lika roligt, men nästa år är det vi?!
- Jag har solat, hihi.
- Sen också sett på film och bara haft väldigt snabba lektioner och raster!

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

Åh spexfotot var det bästa på hela nian haha! :D kram på dig och ha en fortsatt fin kväll c:

Svar: Längtar, haha! Tack desamma underbara du! :')
Edsbergar'N!

2014-05-22 @ 19:10:23
URL: http://vilmala.blo.gg/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback