Anger Management typ, eheh...

Idag hade jag gympa, sen åkte jag och gjorde glutenkoll över spanskan, sen engelska, lunch, vikarie på No:n och sist So.
Gymnastiken - på lördag är det tävling och jag vet inte.. Jo det gick väl bra ändå, men hoppas ändå på tur tills tävlingen.
Detta ledde till att jag påvägen hem hade så mycket förvirring i mig så att jag blev sur vad jag & mamma än började prata om. Haha, helt omöjlig.
Så nu ska jag skriva av mig lite, (vilket menas med att hålla inne en bokstav på capslock), ta en dusch, spela piano och lyssna på musik så jag lugnar ner mig. Shizes.
(Säger alltid saker men så slutar det med att jag sitter här. Hela kvällen.) (Men ska faktiskt se på Eurovision också #LIKEASWEDE)
 
Då detta inlägg blev rätt slött så får ni en lite rolig bild. (Lite? Skrattar hela tiden åt den och min humor äger) (!!!) 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Tusen tack Elina! :)

2014-05-07 @ 09:23:37
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback