5/5 SMILEYSAR!

Hann inte shoppa något, men fanns SÅ mycket jag ville ha... :'( *that moment*
Gymnastiken var intensiv, gick kanske inte bäst men kändes ändå bra.
Seeen, drog jag till Xiri!
Första gången utan hennes ägare, gick väl överlag bra men vart lite störmoment och hon var lite konstig...
Allt kan inte alltid gå bra!
 
Och tillsist, BIO.
Trodde dock att den började 1 timme tidigare än vad den gjorde så jag & Isabell köpte lite gott och myste i solen, hihi! Underbar är hon. ♥ (Fick köpa kaffemått och ha som skedar, HAHA KREATIVITETEN PÅ TOPP!) Såg iallafall "Divergent", 2 words: SE DENL to the O to the V to the E, typ!
Killarna gjorde ju inte så man smälte heller eller så... *-*

Kommentarer
Postat av: Tilde

Åh, ska se den idag!

2014-05-03 @ 10:02:28
URL: http://tildesdiary.blogg.se
Postat av: Johanna

Skulle se den i USA men visste inte om den var bra, efter dina recensioner borde jag nog ta och se den ;)

2014-05-03 @ 10:17:49
URL: http://johannakellander.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback