Titta, en video.

 
DAT STILLBILD THO <333
Är det bara något fel på min dator eller kan ni inte heller se den? För går på mobilen iallafall... :o
 
Ifall ni vill veta förresten så var jag på gudstjänst imorse, fanns ingen täckning där heller så vart ju extrakul för mobilnörden som jag är... *glada smileysar som innerst inne är förkrossade*
 
Sen kom jag hem, åt ostbågar och mat och nu funderar jag på ifall man ska spela in en video, gå ut, pyssla eller powernapa? Någonting måste jag ju ta mig till iallafall...
Och i videon, INGET HAT TACK FÖR OM NÅGOT KAN UPPFATTAS FEL SÅ MENAR JAG DET INTE SÅ EHEH... :(

Kommentarer
Postat av: CECILIA

LÄS http://chantelberglund.blogspot.se 's INLÄGG, HON SKRIVER ATT SVERIGE DEMOKRATERNA INTE ÄR RASISTISKA, DOM ÄR JU RASISTISKA!!!

2014-03-23 @ 16:41:58
Postat av: Ida Husberg

Härlig blogg, kika gärna in min nya blogg om du har tid över, tack :)

2014-03-23 @ 19:41:21
URL: http://www.nattstad.se/idahusberg

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback