My love for you is so natural.

Tänkte att videon skulle vart uppe vid detta laget, MEN NÄÄÄ redigeringen knasar. *:)):))*
Så gör klart den idag, så kommer den upp imorgon, okey with you guys? 
Om inte, HAHA FÖRLÅT DÅ KOM OCH FIXA'T SJÄLV LIKSOM.
 
Lyssnar iallafall på Melodifestivalens låtar, (haha äkta svenne <333), ser på Ponnyakuten oooch...
Well, inget mer. 
Tro det eller ej, men tycker inte jag hade någon passande bild heller så går det bra med ännu en ego? 
- Ok. (<- Standard sms-svar från förälder) Min blogg, mitt ansikte.
Kör lite sneaky med close up, söndag och allt ju, hohoho.

Kommentarer
Postat av: Hanna (hannagran.blogg.se)

Jaaa visst gör den!? :)
Nej jag bor inte i närheten av Gbg så det var väl därför :)

2014-03-02 @ 20:32:33
URL: http://hannagran.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: det var riktigt riktigt gott! himla fin header!

2014-03-02 @ 22:40:06
URL: http://sessies.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback