Leker modell.

Mornin' solstrålar! (Då menar jag solstrålarna, inte ni) (Ni kan vara... Spaghetti? :D)
Vaknade idag och kom på att jag har en del att få gjort.
SKA ha spelat in en video, MÅSTE fortsätta packa, göra inlägg tills Estland (blir bara runt 1 om dagen då jag inte kommer vara social dom dagarna ALLS) (Ber till Gud och den helige enhörningen att det finns Wifi NÅNSTANS), sen också hinna göra ett kort till mammsen & pappsen som fyllt år.
VILL SÅ GÄRNA BADA OCKSÅ, UHUH. (Vad sa ni? Kallt? Vad är det för ord? :s)
 
Ändå varit vaken i 4 timmar och vad har jag åstadkommit? - Ätit blåbärsmuffins, sett på Fairy Odd Parents och stressat medans jag ändå bara ligger kvar i sängen, SAMTIDIGT.
Kanske är något att vara stolt över ändådåvava.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback