Talking random...

JAG HAR VART UTE IDAG, hoppat massa studsmatta och försökt sola(!).
Även om allt detta började efter två då jag äntligen tog mig upp ur sängen, eheh...
Och guys, är inte ni också irriterade på CocaCola-reklamen som poppar upp innan varje youtubevideo? 
1 låt jag INTE gillar (pga att den gick nonstop på radion när vi var i Öland för några år sedan), är denna och just DEN är med i den reklamen, haha...
 
Medans jag ändå sidetrackar (därav mitt betyg i svenska höhö) så kan ni få veta två fakta ifrån boken "Värdelöst vetande":
 Varför blir katter egentligen höga av kattmynta?
"Det är den eteriska oljan som frigörs när blad & grener bryts som gör att katten uppträder berusat."
Vad betyder bokstäverna i uttrycket "ok"?
"Bokstäverna är initialer för Old Kinderhook som 1840 förlorade i omvalet till president."  
Detta är svaren i princip för i boken var svaren en sida långt och detta är ingen uppsats, god dammit.
Hoppas jag slösade eran tid, nu ska jag vara uppe hela natten och se serier för 03.30 åker vi hemifrååån!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback