SISTA GÅNGEN
gästnloggar'N här igen, för sista gången :'(
jag vett att ni kommer sakna mig, ta inte ut det på Elina bara (hon kan ju inte hjälpa att jag är så bra) </3
drar ju till ELIIIIIIITLÄGRET imorgon :D
fär er som fattar nada, fotbollsläger :3 
ÄR HIMLA TAGGAD, WOHO 
Ska ju vara borta ganska länge (hela 6 dagar :ooo), så har med ganska mycket packning :s 
kommer säkert inte få plats med allt hem, jobbigt. 
Packa=ansträgning på hög nivå. (stavade jag fel där? Ops isf D: men orka fixa) 
welL, Elina kommer välla snart hem (???)
inte säker på när dock eheheh 
tror det var snart, men för mycket att hålla koll på för mig...
JAG HOPPAS HON ÄR TACKSAM. 
Hon gråter över hur mycket hon saknar er 
OR NOT 
det är en gammal bild. så hon saknar antagligen er/bloggen inte alls. (sikken bitch, right?)
tur för er att ni har haft mig :*
 
avslutar med en happy bild på mig
 FuL bild i Know. 
Mobba inte.
 
PUSSAR OCH KRAMAR ❤️
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du är! Snygg blogg också :)

2014-06-23 @ 17:00:37
URL: http://eemelieg.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback