Man ska inte behöva någon annan förklaring.

 Jag vaknade halv tolv och åt nyss upp min frukost - 3 varma mackor och en nybakt bulle. 
Såhär mätt har jag inte blivit på ett tag, men min mage bearbetar allt supersnabbt så jag blir hungrig snart igen.
Don't worry, that's my superpower! ;)
 
Igår så bloggade jag inget på kvällen, men jag orkade inte.
Visste att det skulle bli lika ointressant som detta (eheh), så valde att inte göra det. 
Jag låg bara här i soffan hela dagen, med mina tankar i huvudet och gjorde ingenting
Men jag gjorde klart videon från resan iallafall, försökt med den 2 gånger redan men nu gick det! 
Så den kommer upp idag! 
 
Anywaay, Måndag idag och Anders & hans flickvän kommer hem ikväll så det kan ju bli lite mys! 
En självis från någon vecka tillbaka får avsluta. Nobody's perfect.

Kommentarer
Postat av: Julia Nordling

Men sluta vara så snygg! Blir ju avundsjuk häääär <3

2014-06-30 @ 18:35:51

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback