C'mon, läs om min dag!

Fotboll på gympan, tipspromenad på spanskan, vikarie på engelskan, inget jobb i princip på No:n oooch sist redovisning på So:n. Snabbt & lätt, hejhopp! (Wait, did that go right now?)
Var nåt så trött i slutet, så stensov på vägen till gymnastiken och blev lite slö men vaknade till snabbt och körde på! Donken satt bra efteråt och nu är jag hemma, har tänkt vara uppe så jag kan säga grattis till min kompis som fyller år imorgon, #världensbästavänrighthere, så imorgon kaaan det ju hända att jag är lite halvdöd, hehe!
(Somnar säkert före tolv ändå, om hon inte läser det här kan jag komma på en ursäkt hehehe)
Imorse så testade jag att glida ner för trappan på mage. Det var roligt för jag kände mig säl-ig.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

haha bilden :p

2014-06-03 @ 22:02:49
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Annika

SV: tack :) Ja, glassen var riktigt god!

2014-06-04 @ 09:47:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback