Sjöstjärnan v.30.

Svett, värme, skratt, nya vänskaper, ridning och minnen sammanfattar denna veckan. 
Hade en häst som hette Parma - åh, vad jag kommer sakna henne!
Het (inte bara i utseendet nu då utan i farten hehe), men också himla gosig & duktig. 
 Vann också säckstafetten med mitt lag nu på avslutningen, kommer komma bilder så fort jag orkar!
Och vilket sammanträffande var det inte, att jag träffade 2 kompisar som jag träffade på ett annat ridläger - FÖR 3 ÅR SEDAN?! 
 
Varit en lång och känslosam dag efter jag lämnade allt, så att kolla ikapp alla youtubevideos osv tycker jag låter som en suverän idé! Får se om jag bloggar mer idag.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fina bilder! :)

2014-07-27 @ 18:42:12
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback