"I'm changing all of the stations."

  Eftersom jag gick upp tidigt igår för att hjälpa till med ett lopp i Håverud, så låg jag och sov när Anna, Jimmy & Karin åkte hem tidigare idag. Men det har varit mysigt!
Karin fotade kattungarna så tröttna inte på bilder av detta slag! (Fast hur man göra det? Det är kattungar??)
Och med Anna & Jimmy så tog vi ett kvällsdopp iförrrgår och igår såg vi på Barnen i Bränna.
Man ser verkligen hur mina föräldrar försökt så gott dem kan och det, det älskar jag dem för.
 
Men idag är början på en ny vecka och också sista veckan innan jag åker boort!
Så måste börja klura på inlägg, ska bara skutta in i duschen!
HA EN BRA MÅNDAG.
Bild från klockan fem på morgonen hos Ellinor. ("Varför var Elina uppe så tidigt" tänker ni. Det undrar jag med.)

Kommentarer
Postat av: Louise

Mysigt med kattungar :)

2014-07-07 @ 18:15:30
URL: http://vitmossa.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback