2 DAYS.

Här märks det att man glömt uppdatera innan träning...
Träningen gick iallafall väldigt bra så imorgon är det bara att packa så bär det av på söndag! 
Jag ska alltså till Eurogym, det ligger i Helsingborg och det kommer komma gymnastikgrupper från olika länder så gör man en uppvisning & går på workshops, i princip. Längtar! :)
 
Provade en dräkt idag också, ehehem...
For your information - min mobil pajade igår, så nu fick jag mammas gamla och jag kommer troligtvis inte kunna uppdatera från den... Sad, but true.

Kommentarer
Postat av: linn

ha en grym dag :D

Svar: Tack desamma! :D
Edsbergar'N!

2014-07-12 @ 10:47:34
URL: http://linnsees.forme.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback