TorsKanal. ♥

Suttit i någon timme nu och kollat på en snubbe på youtube. Hittade han idag, vet inte vad det är men diggar han.
Kanske är det att han bara är galet snygg och hans ögon är dom coolaste jag sett, eller det att han också är rolig? ;) (HIHIHIHI)
Sounds perfect, I know. Och som körsbäret på grädden, så har han gooaste dialekten! 
Hör jag mycket av samma dialekt, så börjar jag prata den, haha.
Gissa vad som händer när jag kommer hem ifrån t.ex Sportscamp där folk från hela Sverige kommer? ;)
 
Kolla in hans kanal HÄR iallafall! - Han förtjänar myyycket mer prenumeranter än vad han har! 
Kolla på videon "Jullov!", han säger "jag bryr mig om dig, för du är fiiin" i slutet där.
ELLER, "Vad heter du egentligen?", han pussar en där. - I FEEL SO SPECIAL! :')
Bilder från google.

Kommentarer
Postat av: mua

han är så snyyyyygg :OO

Svar: I know riiiight
Edsbergar'N!

2014-01-12 @ 18:50:13
URL: http://nattstad.se/moadivina

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback