THE WORLD...

Igår såg jag en bild som fick mig att tänka till:
Asså världen är ganska knasig. 
I den ena halvan så är måltider 3 gånger om dagen ganska uppenbart, medans den andra halvan inte ens vet vad en riktig måltid egentligen är liksom. 
"Everything happens for a reason" - ska man verkligen tro på det där? 
För i detta fall isåfall, varför måste det vara såhär som på bilden? Finns det någon mening med det? 
Att folk dör av sjukdomar, svält osv..., när andra är överviktiga av för mycket mat? 
Asså åh, sånahär inlägg blir alltid så röriga men, det är verkligen orättvist. 
 
Berätta för mamma igår att när jag skaffar eget ställe - då vill jag ta hand om djur som är i fara, hjälpa folk som är på t.ex bilden över och bry mig om naturen osv genom att t.ex spara på elen.
Ni kanske inte visste detta, men regnskogs huggs ner för att göra smink. How crazy?
Godmorgon också!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback