Sista dagen...

... Innan 1 hel månad av 2014 gått.
Imorgon fyller min ena brorsa år, sen jag på tisdag. Och sen andra kompisar under hela månaden.
*The feeling av att lägga ut fula bilder på kompisar som fyller år... EHEHE*
Och konfaläger nästa vecka också.
(Har ni egentligen nånsin tänkt på hur fail kärlek & vänskap är? Liksom - hej jag gillar dig så nu är vi kompisar/ihop. HAHA)
Sen innehåller Februari AllaDag också ju... Jupp, ensam. *And that was the story.* 
Gillar Februari när den är som den ska. Då snön börjar smälta och man känner lite mer vårlukt i luften.
Ser ni fram emot något i Februari? :D
Annars idaaag så var dagen som ett enda stort chillpill.
Vi sjöng typ karaoke på musiken, kommenterade gamla fb-statusar på bilden, snabb No, film på gympan & vikarie på matten.
(Och vill ni veta en intressant sak som ingen av er har nytta av att veta - så har det börjat en riktigt godbits-praktikant på skolan. *-*)
Sen stack jag & Lisa till gymmet, hann inte med så jättemycket innan hon behövde dra och inte lika kul själv, men kul att testa iallafall!
Nu är magen mätt på thaimat & glass, (standard? Haha), och jag ska göra lite styrka och snacka med kompisar.
Så är livet ibland, hejsvejs!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback