Lite dagar och så.

Hey there! :)
ÄNTLIGEN, började gymnastiken igen!
Längtade så mycket, (kanske därför skolan var lite långsam eheh?), men det gick iallafall helt okej.
Landade på nacken typ 3 gånger haha, HEJ NACKSPÄRR TYP haha! *</3*
Och ridningen igår gick också helt okej. Valde att vara barbacka så både bekvämare och varmare för rumpan, hihi!
Men imorgon skippas innebandyn, då det blir lite kristen bowling! - HELL YEAH, eller nej juste, HOLY YEAH var det va? ;)
Så bloggningen blir lite sen, man tackar för den.
Längesen ni såg bild på mitt ansikte och då det är min blogg så borde ni se mig lite mer så, här är en bild jag tog på lektion förut!
*Hihihi, gangsta* 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad fin!

2014-01-14 @ 22:19:49
URL: http://alexandragoescreative.blogg.se
Postat av: Kitty B.

Hejsan!
Titta gärna in på www.mewana.se som säljer massor av produkter som smycken, mobilskal (iPhone 4 & 5, Galaxy S3 & S4), klockor och kläder till låga priser.

Välkommen in och kika! (:

2014-01-15 @ 09:59:43
URL: http://mewana.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback