GODMORGON...

HAHAH inte alls sent men, HEJ!
Vaknade och trodde inte klockan var mycket alls - Woops, den var visst två!
Men vaknar ju inte precis kl.8 när man lägger sig runt fem? ;)
Hihi, jag hade iallafall en bra & go nyårsafton. Ganska chill!
Tacos, såg på film (skrämde livet ur Gunilla & Marcus HAHA), dansade och skåla in nya året & smällde raketer!
:)
Glömde kameran dock...
Min outfit var iallafall midjehöga-jeans, linne, jackan + ring & armband.
(Den högra & vänstra bilden på fyrverkerierna tog jag från Hanna-Klara, kolla hennes instagram! @hannaklara)
Och nu när redan halva dagen är borta och jag snaaart ska gå upp ur sängen, så har jag inga planer alls.
Jaja, tack för att ni vart med på årets December-önskningarna iallafall & glad 1:a Januari!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback