Be brave.

Jag tycker det är sjukt awesome att kunna erkänna att man är bra på något.
Att liksom inte säga 'jag kanske inte är sämst, men kommer ju aldrig bli lika bra som..' blabla, just say 'jag ÄR bra!'
Säg aldrig att du aldrig kommer bli lika bra som någon annan (fel inställning juuu) - ha det som mål istället! 
 
Upptäckte också igår hur lätt jag har att prata med folk, känns bra att veta att man ändå kan prata med alla utan att behöva sin kompis vid sidan om liksom.
Inte kura ihop sig i en grupp på 3 personer (inget fel med det!!), när man kan vara kompis med alla! :)
Har slutat bry mig om vad andra gör & gjort och bara - treat me good, I'll do the same.
 
Oooch när vi är inne på sånt här 'deep-självförtroende-liknande'-inlägg så kom min kompis på i början av 2014 att varje dag, försöka ge en fin kommentar eller göra en god gärning till någon, självklart sa jag 'I'M IN!'.
Känns verkligen "bra attityd" över allting och som något nytt, så där - nu fick ni ett inlägg med lite olika saker, 
GOODBYESWEETIEPIES! ♥
 
~Slänger in en random boost då vi ändå snackat, lite rörigt, om bra saker~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback