Work señoraaa!

Träning idag, gick snabbt - kändes inte som man hann så mycket.
Började iallafall springa i 10min, sen stretch och så, 2min step-up, lite medicinboll och sist hoppade jag sammanlagt runt kanske 500 hopp (gjorde fram/bak/kors/dubbel) + lite styrka så det känns ändå bra! :)
Måste börja packa nu, vilka kläder ska med liksom?!
 
Visste inte om jag skulle våga säga detta längre heller men, IMORGON JÄTTEKICKAR VI FREDAG!
Till alla er som är lite nere - Ryck upp er.
Handlar det om hat? - Borsta bara av dig det, du är bättre än dom.
Handlar det om nåt personligt? - Det blir alltid bättre.
Nåt annat? - Bara lev livet. (Haha whatwhat?)
*Bjuder på BROFIST*
 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

Joina gärna veckans blogg :)

http://aschmandas.devote.se/blogs/28093725/-taevling-32-102-2014-.htm#WriteComment

2014-02-07 @ 02:10:33
URL: http://aschmandas.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback