Life is a journey where you stumble and fall.

Skulle bloggat igår men kom hem senare än väntat och då orkade jag inte!
 
Igår var jag iallafall hos Elin.  
Hon sminkade mig och så kom Emma lite senare på kvällen så åkte vi till några en stund, sen såg vi på Mello och efter det gick vi runt på torget lite. Var kul att träffa dom igen! :) 
Men idag är det iallafall söndag och nu vart lovet slut, HUR FORT GÅR DET INTE LIKSOM AMAJGAD NOOO SÅHÄR FÅR DET INTE VARA </3
 
Tänkte ju få gjort en video, meeen ska hjälpa till på en gudstjänst med Ellinor  & Isabell idag + att mitt hår är... Ja. Men vi får se, vädret är tråkigt och jag har inget annat för mig så får väl försöka!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback