Here we go again!

TJOBRÄÄÄ!
(Nej usch, snälla kommentera bra hälsningsfraser or something.)
Igår vart det tisdag, glömde blogga men var en ganska lugn & normal skoldag sen en okej gymnastikträning.
Och idag vart det onsdag, kort & bra dag med spanskaprov som gick ganska bra tror jag, sen konfa som var lite seg men ändå snabb. Börjat bli trött dock... ("börjat" eheh)
Och sist en bra innebandyträning, älskar't!
~2 pics' from today~
Jag är bra på att måla på snapchat, okok? Tänkte söka stylist-linje efter 9:an. :):)
Nej, nu ska jag dricka upp min drickyoghurt & gnaga på mitt päron, sen käka! (NYTTIG) (Typ.)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback