Drake & Josh.

Idag så vaknade jag tidigt igen, käkade våffelfrukost och övade låtar med dom andra som ska till Estland, i 3 timmar.
Så nu är jag hemma och senare idag ska jag till gymnastiken!
 
Ohjuste, måste göra inlägg tills imorgon, för då ska vi i konfan till Karlstad och träffa biskopen.
Åka med buss halv åtta på mörra, "uuuh" tänker alla, "yey" tänker jag, för efter det ska vi nämligen ha 5-kamp på Nöjesfabriken & sen äta buffé. Och äta är ju alltid kul. Om du äter något gott. 
Tipsar iallafall om en serie idag, ehehehe! 
Kollade runt på Netflix och fick av nostalgi-happiness se att dom fått in serien ovan. 
Mamma tog bort min barndom för tidigt genom att ta bort Disney & Nickelodeon, så nu när det fanns här så blev jag glad.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback