When God made me...

Hejsanhoppsan fallerallera! c:
Onsdag - ni vet hur den är. Kort skoldag, konfa & innebandy.
Rätt bra dag, lite seg konfa men träningen var väldigt kul!
Imorgon är det torsdag, ska bara ta mig igenom dagen så är den över och så det blir fredag! ;)
Nu ska jag se på pll medans jag SKA göra styrka.
(Måste erkänna en sak, sagt att jag ska köra styrka typ 2 gånger nu, men sen woops - är klockan tio på kvällen så då hinner jag inte, haha... :()

Fick lite presenter av syskonen idag också som pappa tagit med hem, så sjuukt awesome stuffs! 
Ska visa er lite någon dag!
~Random bild, men ganska sann. EHEHEH~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback