Breakfast.

Mornin' solstrålar! (Eller regnmoln/åska or whatever you feel like today)
Idag ska jag försöka ta mig ut och sälja lite exoootiskaaa kaffe, te och kryddsorter, också att fråga på ett ställe om praoplats. 
Tänkte ta en springtur, men ska ju gå/cykla idag med andra ord så så nyttig kan man ju inte vara hohohoho!
 
Ja, jag har ju inget mer att säga nu men kan tipsa här! 
Tänkte ta en kaka innan frukost, (EHEM), men hittade "Treat", ganska gott! Så till er glutenintoleranta (som det heter på fancy), testa! 
Sen köpte jag också Arla's mango-yoghurt iförrgår, (WOHO TIME FOR PARTAJ) (låter gammal, men menar förstås att mamma köpte höhö). "Jag gillar mango. Jag gillar yoghurt." var mina tankar. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback