Bad week?

Ärligt talat nu, har någon verkligen någon bra hälsningsfras?

Whatevs, halloj-banansylt typ.
Idag vart det skola (wow), sen konfa där det handla om kärlek och så var ungdomsmottagningen där, efter det tog jag en kebabtallrik med Ellinor (FET-FETISHEN KLAR, stay tuned for next week; Nyttig typ, haha), och tillsist innebandy.
Denna veckan har änsålänge känts sååå dålig, haha... :(
Träningen idag gick inte bra överhuvudtaget, sen har jag inte tränat typ något + att jag ätit massa onyttigt, menmen! FOOD IS GOOD AND DELICIOUS SO WHY AM I SAD?

Imorgon drar vi iallafall till Stockholm, wohooo. Uppdaterar från bussen, sen vet jag inte hur updaten men har tidsinställda klara!
Jessica 'sover' över här, hur mycket sömn man får är en annan fråga... Går upp 4 så, några timmar kvar EHEHEH...
Jag antar att vi hörs så, hejdååå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du om att baka och laga mat? Här kommer lite inspiration. Kolla in Felicias hemsida och blogg http://felicialiljegren.com/category/mat-dryck.html


Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback