Produktiv söndag.

Har bakat, slagit in 3 paket (rätt fult men det var pappas köp så ingen behöver veta att det var jag), gjort klart mina vänners julklappar och hunnit börja på säsong 4 utav AHS.
Hade tänkt spela in en video, men iochmed att mörkret hinner ikapp mig snabbare än Usain Bolt så skippar jag hellre det. (Plus att söndag är min pyjamas-hela-dagen-med-fett-hår dag)
 
 
Gjorde nyss "Choclate Stirs" också, med Olly Murs tillfredställande mina öron and can we just take a second to appreciate this man? Ny favvis.

Kommentarer
Postat av: Linda

så fin!:D

Svar: Tack!!
Edsbergar'N!

2014-12-14 @ 21:17:16
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback