Julstädat. ✔

 Imorse så packade jag ner alla tomtar och tog av alla kulor från granen (med en Leia som ständigt skulle upp i granen och leka) så nu är det som vanligt igen. 
När jag gjort det så kom Ida och vi spelade monopol (standard) & mariokart, åkte pulka och spolade igenom Ouija. 
Tyckte den var kass i början, men några bra stunder har den. 
 
Ska se om jag har några passande skidkläder nu, eftersom det blir SKIDRESA PÅ NYÅR! 
Wiiie, ska till Hemsedalen med Anders, Gabriella och hennes föräldrar, är både nervös och längtansfull!
Sen ska jag också börja göra min årsresumé, typical blogg-grej, right?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback