Innebandy. ❤

Sitter i bilen, strax hemma för att bli mött av LAAAX.
Kan man äta det för mycket? Svar: Nej.
 
Innebandyn var grym - alla var på gång idag!
Ursäkta mitt språk men satan vad jag gillar denna sporten. Vet inte vad jag ska göra om det tar slut efter nyår.
Efter ett pass av det, hur det än gått, så har man ett leende på läpparna, svett i pannan och man känner verkligen att man tagit ut sig.
Skolan? - Om det skulle vara något intressant så var det kompövning i 2h och ett göra-klart-lite-spanska-studiestöd. 
 
Next up: BigBrother & Hollywoodfruar!

Kommentarer
Postat av: Tuuli

söt bild! - Klicka gärna in på min blogg, i mitt, just nu, senaste inlägg hittar du länkarna till mina julklappstipsinlägg!

2014-12-03 @ 21:23:56
URL: http://www.nattstad.se/tuuli
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Härlig bild!

2014-12-03 @ 21:31:17
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE ~

Sjukt cool design har du! Riktigtriktigt fin! :)

Svar: Tusen, tusen tack! :)
Edsbergar'N!

2014-12-03 @ 22:09:56

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback