Rainbow.

Konstigt när solen skiner men så tittar man ut genom fönstret och ser, regn?? 
Blev en fin, stor dubbelregnbåge iallafall! (Tyvärr syns bara den ena...)
 
Tisdagen började med bra engelska, idrott och So. 
Efter lunch så var det tandläkarbesök, 1 timme tog det med inräknat väntetid & besök...
Men sen kom jag tillbaka till skolan där vi hade hemkunskap, men hann inte göra det vi skulle göra och då var jag inte sugen på något annat längre så jag bara prata resten av tiden, haha.
 
Tog bussen (som kör en tur med 10% täckning och hade ingen att prata med, HOW FUN), blundade nästan när jag gick hem så trött jag var, åt mat, spelade och kom hit till denna stund.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback