Till' the love runs out.

Random bild.
 
Well... Det var ju en kul träning... 
Vi var 4 stycken, bara vi i hela Rådahallen för tillochmed dem hade mer liv än oss, haha...
Skoldagen gick snabbt, känner dock bara hur tonåren gör mig mer & mer kluven på allt. 
Ska göra som en dagbok på datorn jag kan skriva av mig på ibland. *Djupt*
Studiestödet visade att ja, man kan bli irriterad på allt och alla.
Haha, fick min drickyoghurt iallafall innan jag drog hem.
 
Imorgon är det iallafall snabbshopping, gymnastik & ridning på schemat!
Kanske bio också, så hoppas på det bästa utav dagen! 
#Minilov #starts #now

Kommentarer
Postat av: Nelly

Haha, det var inte många som tränade :P Det låter som trevliga planer för morgondagen ^^

2014-04-30 @ 21:39:09
URL: http://justanothermortal.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback