Day 2:

Dagen har vart lika bra som hamburgaren jag åt nyss - väldigt god & bra! EHEH
(börjar jag bli FÖR onyttig nu? :$)
Aja, gjorde nästan ingenting på praoen idag innan systra mi kom och blev fotograferad av DUNDUNDUN... MEEE!
Hihi, fick testa blixtarna och lärde mig massor om kameran och så!
Sen slutade jag tidigt igen och köpte godis (okej, jag måste bli nyttig igen </3) (finns ju en orsak till att jag inte är så nyttig, DET ÄR LIKA TRÅKIGT SOM MÖGELOST?!), och strosa runt på gågatan.
Kom till gymnastikhallen en ganska lång stund innan det öppnade så satt och picknicka där med mitt godis. Jag & min chokladbanan. LOVE MOMENT HOHO
Sen tränade jag, kände inte att det gjordes så mycket men jaja!

Kommentarer
Postat av: A N N I E

Var lokan god? :)

2014-04-01 @ 23:40:01
URL: http://nattstad.se/anniedahl

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback