Bra avslut på veckan.

Idag har jag varit ute i solen och ritat ett LEGEN... wait for it... DARY påskbrev. (hoho intressant at its finest)
Och igår såg jag att Swefilmer FÅTT IN BÄSTA "RASTEN" - GISSA om jag blev glad?!
Sen blev jag också "Veckans Blogg" hos Epicfaiil.se, vilket var awesome då jag verkligen försöker med min blogg så, superkul med besöksrekord! 
 
Nu på kvällen valde jag att ta Sorkungen också. 
Tog hem han hit och löshoppade han snabbt först, sen hoppade jag upp och hoppade lite snabbt jag med. 
Borde vara varningskyltar i luften nu alltså för FANTA VAD MYCKET MYGG, ÅH... (Lika irriterande som när man glömmer sätta på ugnen som jag gjorde imorse) (Mannen jag skaffar ska vara kocken, that's it.)
Men han skötte sig iallafall utmärkt, så glad att ha honom och känns bra att vara tillbaka! 
 
Nu ska jag käka och sen kanske se en film eller något, tänkte ha fått laddat upp en video idag men blev så sent så gör det imorgon!
TACK snälla ni för att ni tittar in här! Ni gör detta roligt och ger mig en anledning att kämpa på med bloggen!
OVER & PEACE OUT FOR TODAY AND BELIVE IN UNICORNS. 

Kommentarer
Postat av: Pouline Gernes

sv: tack det samma! kram

2014-04-21 @ 00:41:47
URL: http://poulines.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback