Snart helg!! -But wait...

Hejhej, förlåt för att jag inte bloggade igår, men orkade verkligen inte! Efter innebandyn var jag så trött, men det är det värt för innebandy är verkligen kul! :)Innan det var det ju kort skoldag, pianolektion och sedan konfirmation. Imorgon är det redan fredag?! Fast vänta lite... Det är ju konfa-läger... Ååh, hoppas på en kul helg ändå! Gjort tidsinställda så don't worry! Hoppas det finns täckning så jag kan blogga lite live också, men vi får se! Efter konfan igår så tog jag ju en pommes med Therese, sen kom Robin så hängde vi tills alla behövde dra. Underbara vänner! Nu ska jag käka och sen blir det friidrott och efter det: Packaaa! Hörs ikväll peepz'!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback