NEW FACIALPRODUCTS & SOCKS.

När vi åkte till Liseberg i fredags så gick vi in på Ica för att handla kvällsmat. 
Då hittade jag också, (som jag letat efter jättemycket!), Neutrogena! 
Hört mycket bra om dom så ville verkligen testa dom! 
Sen när vi kom hem ifrån Göteborg, såg jag att mamma hade köpt ett par knästrumpor till mig.
Älskar dom redan!
 
Världens bästa föräldrar har jag. ❤
Vart lite stelt några gånger dom senaste dagarna nu mellan mig och mina föräldrar, men jag hoppas att dom vet att jag fortfarande uppskattar varenda sak dom gör.  (+ att jag är mitt i tonåren! ;) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ica Maxi

2013-09-02 @ 18:22:11

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback