Every little person is beautiful. ❤

Kom ihåg en sak - Behandla andra så som du vill bli behandlad själv. - The Golden Rule. 
 
Folk frågar ju ibland - "Vem är din förebild?"
Och mitt svar på den frågan skulle jag vilja säga är, ingen. Kan vara olika lite dåochdå.
Men kommer alltid vara så himla stolt över alla, unga som gamla, som kämpar för att hålla sig i liv VARJE dag. Speciellt, *klump i halsen*, såna som fightas med cancer.
Min syn på cancer och allt har ju förändras en hel del sen det jag "vart med om" också...
Blir lite tårögd nu bara när jag skriver detta faktiskt, på grund av att jag hatar denna sjukdom så j*vla mycket. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback