EN TILL HELGDAG MÅSTE HÄR MED UPPFINNAS.

Inte redo för måndag än, neeeej..! Usch.
 
Idag har jag iallafall vart med Elin & Gunilla, vi skrattade bokstavligen nonstop, åt massa gott, försökte lära oss "Banana Song" med Minions, (som förövrigt är världens bästa låt eheh), och lekte akrobater.
Gick sådär, eheh...
 
Sen så åkte jag hem och hämta Sorkungen och tog ett pass på honom. 
Riiiiktigt busig var han, vilket ledde till en avramling, haha! ;) 4½ gång har jag ändå gjort det nu?! 
Orkar inte skriva något i detalj, men är så tacksam att jag har honom. ❤
 
Nu ska jag se något enstaka avsnitt av Lost, äta något och välja outfit till imorgon så kickar vi måndagens rumpa! ;) 
Ha det! 

Kommentarer
Postat av: sannasvedin.se

Kul att du är med!

Tack så mycket! Verkar som en härlig dag:)

2013-09-09 @ 10:55:19
URL: http://sannasvedin.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback