Wednesday.

Förlåt för sen bloggning, men hej iallafall, haha! ;)
Just nu är jag på innebandy-möte, vi snackar om regler och lite om domare.
Innan detta har jag vart på ett annat möte med Stinsen, gick med Alice dit. Vi åt också på Börsen.
Istället för klassråd så har vi äntligen fått börja med DISA - Din Inre Styrka Aktiveras. Helt okej.
 
Men fick reda på att jag får köpa ett nytt "standard" objektiv till kameran, så tills jag fått det kommer jag nog inte lägga ut jättemånga outfits. Iallafall inte med så bra kvalite... :/
Menmen, här har ni en bild på outfiten idag!
/Tröja & Leggins: GinaTricot. /Skor: Skolyckan. /Örhängen: Fått av Lisa./

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback