True.

Händer ingenting + inget mobilt internet så brist på ideer, bilder & rubriker... :/
Dessa dagar som kommer händer det ju grejer, men det är på kvällarna så måste hålla igång updaten tills då haha... Men bara imorrn kvar sen blir updaten som vanligt!
 
Jaja, åkte ju på innebandyn förut - SVETTIGT.
Asså åååh, taggad som vanligt men asså idag... Shieeet, haha.
Vår tränare stod i mitt lags mål, och mitt lag låg under med 2 mål, SÅ GJORDE HAN SJÄLVMÅL?!
Asså gud, jag bara skrek och började skratta av frustration så tårar kom! Hahaha åååh...
Och idag blev det låg update för var hos mormor och hälsa på henne & min ena morbror, menmen!
Imorgon är det Halloween, ska ni klä ut er? Till vad isånafall? :)
Kolla bilden här, TYCKER ALLT VERKAR HA VARIT LÄSKIGT PÅ 1900-TALET, jag menar,
INGET WIFI ENS?! *?!?!*  

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback