LIFE.

TJÄNA HÖRNI! :)
Sitter och gosar med min katt för första gången!
Fast då är det ju bara för att hon är rädd för dammsugaren så hon vågar inte gå, haha...
Dagen var iallafall bra ändå, vaknade imorse och tänkte: "det här SKA bli en bra dag!"
Whatever, tror som vanligt inte att jag kommer blogga mer idag, så vi hörs väl imorgon då!
För nu ska jag göra inlägg tills imorgon sen ridniiing! :)
HUR VAR ERAN DAG?
 

P.S, märkte ni att jag fixade så det snöar på bloggen? Och att jag la in en "Snäll-garanti-rosett" under beskrivningen? (Johanna som kom på det, SÅ.HIMLA.BRA.ÄR.HON, ellerhur?!? #Förebild typ ju)

Kommentarer
Postat av: lamis

oh bilden säger fan allt!:)

2013-11-13 @ 12:19:51
URL: http://sagornasland.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback