GTFO.

Gjort det vanliga idag, legat i sängen och sett på PLL. 
Men Jessica kommer senare och sover över, mys! 
 
Kom också precis på att det är 1:a December imorgon. Oj jesus, gick tiden snabbt eller?
*Ultimat sak att säga ju*
Men faktiskt, så mycket som hänt och ändrats detta året, sjukt. 
Längtar faktiskt till 2014 en del!
Ska först och främst också hålla kvar mitt nyårslöfte om att ha bättre beteende mot människor och mot mig själv. 
Men ja, har också tänkt göra en års-resumé och lite sånt! 
 
MEN OMG DET ÄR JU FÖRSTA DECEMBER IMORGON
HOLY BANANAS JAG SKA JU BÖRJA MED MIN DECEMBER-ÖNSKNINGAR IMORGON
HUR SKA JAG KOMMA IHÅG DET?! 
 
Aja, jag fixar't! TAGGADE JUUU!? :D
Så kolla in här ofta nu under December-månad, mycket julkul kommer komma! 
*SÅG NI HUR FYNDIG JAG VAR ELLER? Jul-kul, HAHA SKRATTA DÅ*

Kommentarer
Postat av: Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Himla inspirerande bild faktiskt, och annorlunda haha! ^^

2013-11-30 @ 18:54:48
URL: http://citrusljus.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback