SORKUNGEN. ♥

Nu är jag hemma från att ha ridit Sorkis. Tog en runda till Sundserud och lite på Amundserud. 
Han var, som alltid, pigg och lite busig. Men det var jättehärligt och såååå himla fint väder ju?! 
Gjorde lite intervaller, (haha, ville bara låta lite mer "ryttare"). Det enda som inte är bra är ju att han inte kan halter och är lite olydig så, men han kommer aldrig lära sig det p.g.a att han inte får den träningen och tiden han behöver för det. Men det funkar ändå, som tur är.
 
Sorkungen har verkligen hjälpt mig utvecklats ändå. 
Den enda hästen jag ramlat av. Den enda hästen jag hoppat grind, vattenmatta, plank och infångare med.
Vi har hjälpt varandra och vi har haft stora motgångar men också en del framgångar.
Kommer liksom ihåg andra gången jag red honom, han började galoppera och jag visste inte vad jag skulle göra alls. Han har hjälpt mig bli mer bestämd. Och plus Hasses hjälp, (en gammal ridlärare), som hade privatlektioner hemma hos mig förra sommaren, har hjälpt mig med massa tips som sitter kvar än.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback