Sleepover hos min mango!

Nu är jag äntligen här igen och säger hej! ;)
Sitter hos Jessica nu då, (uppenbart?), och har nyss ätit tacos. Mys!
Skolan idag var jättechill faktiskt! No och sen So där vi gjorde prov som jag tror gick ganskabra. Sen ingen spanska för det var "kulturrally" så gjorde dom ballongutsläpp, haha blev typ helt till mig! :D Sen åt vi mat och gick till Rådahallen för att köpa glass för det är ju så himlans freaking varmt?! Lekte lite i sandlådan också haha... Sen chill matte och sist SISTA SLÖJDLEKTIONEN(!!).
 
Efter skolan gick jag och Jessica och köpte lite godis och stack hem. Tog det lugnt här hemma och sen åkte till hennes ridning. När vi kom hem så var vi med Johan och lekte på lekplatsen haha... :3 Och bråkade rejält med Jessicas systers kompisar... HAHAH ASSÅ DOM BARNEN! (Störda.)
Men nu sitter vi här igen och det är fortfarande fint väder så får se vad det blir av resten av kvällen.
Hörs imorgon, hoppas ni får/har det lika mysigt som jag! Ciao! :) ~Minibildbomb hihi...~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback