Skräckfilms-zumba-regn-dag.

Hej finaste! Nu blir det lite live-update igen! ;)
Zumban nu ikväll var faktiskt väldigt rolig, jättemycket träning kan jag ju säga! 
Innan det så följde ju Gunilla och Emma med mig hem, vi hade det awesome! Gunilla gör så man skrattar åt allt, haha. ♥ (Vet att du läser säkert läser detta så, hehe) Och Emma också såklart! 
Men vi spelade iallfall lite twister, åt våfflor, åt glass, hoppade på studsmattan ute i regnet och såg på skräckfilm. 
(THE SKRÄCKFILMS-FEBER CONTINUE), blev iaf "The Grudge", ganska bra var den faktiskt! :D
Har ni tips på skräckfilmer så säg till!!
 
Men ja, så nu är jag hemma igen och får göra tidsinställda tills imorgon. För min mobil funkar ju inte längre så kommer inte kunna skriva om kakbuffén vi ska göra imorgon... :( HÖRS IMORGON, NÄST SISTA DAGEN INNAN HEEEELG JU?! *glädjetjut* 
 

Kommentarer
Postat av: Ja det har jag. GUNILLA ;*

Hihi, you got sooo right!
Söt bild med kattungarna :3
Pussss

2013-05-22 @ 21:34:02
Postat av: Sandra

vilka gulliga kattungar :P

2013-05-23 @ 09:50:44
URL: http://splinky.blogg.se
Postat av: Signe

hej, kattungarna?

2013-06-15 @ 20:43:41

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback