Nightynight!

Hoppas eran kväll, (ELLER MORGON BEROENDE PÅ VART DU BOR) (inte för att jag ens har läsare utanför mitt landskap ens men), smakar gott iallafall! ;)
Ska rensa lite fotoalbum snabbt nu, sen packa lite tills imorgon och förhoppningsvis hinna skriva på en liten läxa. Solen är tänd utomhus och jag hoppas den är kvar tills imorgon!
Hoppas ni sover gott sen, för att jag ska göra det måste jag ta näsDROPPAR, (som det heter), men puss på er! :*

Bild från när jag skulle hoppa studsmatta förut. Den var fullproppad av såna där saker. Vågade inte hoppa.

Ohjuste, det var en som kommenterade 2 frågor, (Linn), och svaret:
1. Jag har 4 syskon. 2. På fritiden är jag med vänner, spelar piano, sportar och latar mig medans jag äter godis. 


Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback