I'm back in my real home.

Asså, vet inte riktigt vad jag menade med rubriken men... Göteborg är som mitt andra hem så...
 
Men ja, hejhej på er igen då! :)
Nu är jag hemma från att ha firat min syster som fyller år på lördag, det var jättemysigt!
Och maten, guuuuuuuud så gott det var! Fortfarande mätt. :3
Men här har ni några bilder för jag har faktiskt inte mycket mer att berätta än såhär...
 
Och vet ni en sak jag börjat störa mig på? - Jag har blivit så sjukt seriös i mina inlägg, kommer inte på något roligt att skriva längre! HJÄLP! :'( 
Min familj är fin. Dom flesta i den iallafall.

Och då syftar jag ju på Karin och pappa, they look too normal to be an Edsberger.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Och du är definitivt en av dem finaste i den.<3

2013-05-09 @ 21:06:09

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback